Ruruu Kizlar 16. haftaya girmek uzereyiz bir sure ayakta durunca rahim kasik bolgesinde baski olusuyor bu normal mi acaba kontrolume daha sekiz gun var internette baska belirti yoksa normal diyor ama tecrubelilere sormak istedim
kedili1anne Daha gebeliğin çok başlarındasın Bazen kasıkta baskı oluyor bazen genital bölgede Bazen göbek deliğinde Kaburgalarda oluyor böyle dönem dönem olacak ağrılar Her ağrıda acaba normal mi diye araştırırdım bende ama normal
Ruruu kedili1anne baslarda bayagi zor bir hamilelik gecirdim simdi de Allah korusun rahim agzi kisalmasindan korkuyorum bu yuzden cok pimpirikliyim 🥹
kedili1anne Ruruu Yok yokkk enerji çekme İyidir normaldir diye düşün Ferahlat kendini Kafanı oyala bişeylerle 💐 hiçbişry olmaz