24+5 bende de aynı durum düşük tehlıkesı yaşadım hep yattım hersey yokuna gördü çok şükür ama kendımı dınledıkçe çok rahatsız olduğumu düşünüyorum bazen 9 aylık hamile gıbı yürüyorum nefes almakta güçlük çekiyorum 20 dk ayakta durdum nu saatlerce ayaktahmışım günü yoruluyorum ilk gebelıgımde evı sırtıma verseler taşırdım o kadar iyiydim ama 2. İç neden böyle anlayamadım