Ben normal tip 1 diyabet hastasıyım aslında engel değil ama genede çok riske atmak istemiyor Doktorlar dogum anında yukselse sezaryene alırlar diye düşünüyorum ben sezaryen oldum ama bebek makat gelişti mecburi oldum yani gebelik şekerinde fark olurmu bilmiyorum çünkü ben zaten normal yasantimda da hamilelikte de insülin kullanıyorum.