Yeni doçent bir doktora basladım 2 defa gittim suan 26 haftalık hamileyim her gittigimde sen normal doğum mu istiyorsun sen hiç normal doğum nasıl olur gördün mü şu kitabı oku ona göre kararını ver diyor normalde her türlü normal deneyip olmazsa sezaryan alması gerekmez mı . Bu bana şimdiden böyle söylüyor acaba normal doğum yaptırmak istemiyor mu ????