Meridaily Kızlar şu an uygulamaya göre 5+3 üm. Cuma günü gideceğim kese için nasipse doktora. Az önce diş dolgum düştü, diş dolgusu yapıyorlar mı bu süreçte? Bilgisi olan var mı?
Minnakpopus Meridaily ilk 3 ay ve mecbur kalınmadıkça son 3 ay dişe müdahale istemiyor doktorlar. Özellikle ilk trimester de
2cocuk2kopek Meridaily ilk ve son 3 ay hiç bir şey yapılamıyor maalesef ben son teimesterdeyim doktordan izin kapısı almama rağmen işlem yapılmadı
Ozgemlym Meridaily canım bende 6 haftalıktım dişim kırıldı dr herhangi bir anestezi uygulamadan sadece düzeltti ve doldurdu düşen dolgunun yerini anestezisiz doldururlar
Arzu19988 Meridaily dolgu ignesizxe yapila bilen bir islem.agri v.s yoksa tabi sizde bilemedim cevirmek sinir agrisi olan siniri olan dislere disin sinirini cikarmak icin igne.uygulanmasi lazim.aksi dolgu yaptirmanizda sakinca yok ama oturmadsn once doktorunuza igne geregi.varmi.yokmu diye sorun
Minnakpopus Meridaily genelde iğnesiz orayı bi dolduruyorlar geçici ama zaten önce dişçiye muayene olmalısın sonra o kağıt yazacak kadın doğum doktoruna götürüp onay almalısın ancak öyle yapıyorlar.
Meridaily Minnakpopus tamam canım ben yine de doktoruma yazdım diş doktoruna da gidip danışacagım şimdi
Meridaily Arzu19988 önceden kanal tedavisi yapılan dişimin dolgusu düşmüş😔 hiç ağrı sızı vs de yok şuan 😔
Arzu19988 Meridaily o zaman igne vurulmaz canim.3+yil dis doktoru hemsiresi calistim.ama yinede doktoruna basta hamile oldugunu ve igne yapmamasini soyle)
Meridaily Arzu19988 tamam canım içim rahatladı çok teşekkür ederim 😍❤️ bir sorun olmaz o zaman değil mi bebek için🥹 zor oluşan bir gebelikti,çok tedirginim o yüzden
Arzu19988 Meridaily yok canim sadece dolgunun bebege hic bir yan etkisi olmaz yumusacik sakiz gubi birsey zaten kapatacaklar bitdi gitdi.saglikla gelsin bebisin insAllah😍
Nihaladem Meridaily anestezi olmazsa sende dayanabilirsen bir sıkıntı olmaz bende 32 haftamda diş ağrısı yaşadım ama öyle böyle değil sonra ozelegittim zaten hamileliğim belli doktorumla gorusturdum öyle işlem yaptırdım ama iğnesiz ilaçsız dişimi oydu sinirleri öldürdü iltihabı akıttı şuan 37 haftalık hala diş açık durumda ama ağrım sızım yok doğumu bekliyorum yaptırmaya sende dayanabilirsen iğnesiz ilaçsız işlem yaparlar canım discim ama kendinle gurur duy bu işleme ilaçsız dayanabilen nadir insansın demisti
Meridaily Ozgemlym tamam kuzum dolgu için kullandıkları madde de zarar vermiyor değil mi? Yarın gideyim yaptırayım ya 😔
Meridaily Ozgemlym tamam kuzummm çok teşekkür ederim😍❤️yarın gideyim doktora daha kurtulayım şu stresten🤭
Meridaily Arzu19988 ay çok şükür canım içim nasıl rahatladı,sabahtır çok stres olmuştum çoook teşekkür ederim.🥹yarın hemen gideyim doktora,enfeksiyon oluşmasın. Amiiin canım benim😍 senin bebişin de sağlıcakla gelsin inşallah 😍❤️🤲
melikeyimmmmm Meridaily 7 haftalık hamileylen dişimin dolgusu düşmüştü benimde hemde 2 tane önceden kanal tedavisi olduğu için ağrı vs. Yoktu doktora gittim geçici olarak tekrar dolgu yaptı iğne vs olmadığı için bir problem olmuyor
Meridaily melikeyimmmmm yaa aynı şeyi yaşamışız🥺 normal dolgu yapıldı sadece değil mi? Sonradan sıkıntı yaşamadınız değil mi bebek için sorun olmuyor sanırım?
Meridaily melikeyimmmmm canım geçici dolgu yapıldı bana da düşerse yine yaparız bir sıkıntısı olmuyor bu dolgunun sakız gibi bişey dedi 🥹
melikeyimmmmm Meridaily bebiş için sıkıntı olmuyor iyice konuştum doktorla şuanlık bir sıkıntı yok dişimle ilgili de sadece sakız lokum vs yeme dikkat et seni uzun bir süre idare eder dedi doktorum