Altin23 ben 16.haftamdayım devlette pozisyonda güzel gösteriyor diye kağıda yazdırdım cinsiyeti kız, yani nasıl bu vakite kadar belli olmaz sizinki çözemedim hele hele ayrıntılı ultrason da daha belli olur bence nereye takipliyseniz tekrar gidip sadece cinsiyet öğrenmek istiyorum diye randevu alın bence kesin sonuç çıkacaktır hemde gönlünüz rahat etmiş olur 🤍 bende inş benimki değişmez diyorum doktor baya baktı ama inş değişmez