Bebissever benim her iki doğumumda da ebeler girdi devlet hastanesi ama dikiş için hep erkek doktorlar girdi ben o haldeyken yüzüme bakıp hiç utandırmadılar hatta kadınlardan daha anlayışlı canımın acıdığını söyledim kızlara kızlar bir şey yapmadı bu erkek doktor duyunca döndü dediki kızlara kadın hissediyor bir iğne daha yapın dedi, ben valla daha insaflı plduklarını düşünüyorum.