Emre ekmekçiye gidip normal dogum yapan var mı bana her gittigimde normal dogum zor gibisinden konuşuyor illaki normal dogumu dene olmazsa sezaryen gibisinden konusmuyor ben mi yanlıs anlıyorum kendisini bilmiyorum aslında çok seviyorum emre beyi ama bu durum kafamı karıstırıyor ??