Nazlicann1993 nöbet tutmuyorsunuz değil mi? Bende 10+4 de baya kötü kanama yaşadım 10 gün rapor verdiler ama kanama alanım yoktu sonra raporum bitti tam işe başlayacağım gün yine kanama oldu bu sefer pıhtı ve parça vardı yine rapor verdiler. Perşembe günü benim raporum bitiyor başlayacağım inşallah. Bi yandan çalışmaya alışık olduğum için evde kalmak ve yatmak zor geliyor çünkü çok hareketli biriydim bi yandan da 2 senedir bu bebeği bekliyorum o sağlikli olsun da sıkıntıdan patlayayım diyorum biraz annem biraz kayınvalidem geldi dinlendim bu süreçte ama anladım ki rutin nimetmiş bir daha şikayet etmiycem :)