Bende evleneli 1 sene olacak 4 gün sonra ve 2 aylık hamileyim. Oysa ben 5 ay değil 8 aydır deniyordum.
Kesinlikle deneme işini 1 seneye çıkartmadan hasta psikolojisine girmeni tavsiye etmem. Dahiliye git tahlil yaptır folik asite başlamak istersen başlayabilirsin sağlıklı bir gebelik için ama sanki problemin varmış gibi gitmeni hiç tavsiye etmiyorum çünkü henüz 5 aydır deniyormuşsun 1 yıllık evli de olsan. Ayrıca rahat ve stressiz olursan daha kolay hamile kalırsın ♥️ canım hemcinsim kendini üzme 🌸