OVAm evet devlet hastanesinde doğum yaptım doktorum Ömer Faruk Ak’tı çok memnun kaldım ilki sezeryan olduğu için bu planlı sezeryan yapıldı ameliyathanedekiler servistekiler hep iyi ve ilgililerdi ilk doğumumu özelde yaptım asla böyle değildi bebeğim göğsümu tutmakta zorlandı saatlerce uğraştılar sürekli gelip sordular stajyer ebeler vardı serviste onlar bile çok ilgilendi