Kızlar benim ailem de eşimin ailesi de çok uzakta ve çalışıyorlar ne zaman olacağı belli değil ve bayan refakatçi bulmam zor ki ben zaten o sanci ve doğum anında nedense kimseyi istemiyorum yanımda kendi ailem dışında. İlk dogumumda direk doğuma girip çıkmıştım sonra kardeşim gelmişti. Simdi size sorum şu ben tek yatış yapsam tek sanci çeksem zorlanır miyim kafam rahat eder bence kendimi yönetme de gayet iyiyim ama bunu yaşayan varsa deneyimlerinizi söyler misiniz?