Hatice4136 Ztkn2 hayır olmamış t çizigisi c çizgisi kadar koyu olması gerekiyor ve testi yapmadan önce yarım saat veya bir saat öncesinde sıvı kullanma
mrvrm Adetten sonra hemen başlamadınız sanırım testlere. 26sına yakın bir tarihte yumurtlama olmuş sanki. Hatta 24-25i gibi yumurtlama, 26sı çatlama olabilir
Ztkn2 mrvrm ovulasyon testi yapmıyorum bende yumurta tembelliği olduğu için yunurtladığımu bilmiyorum böyle bakıyorum o da pek anlamıyorum
mrvrm AnneeeG1 halen pik değil. Dediğim gibi geçmiş olması daha yüksek ihtimal ama emin olmak istiyorsanız testiniz de fazlaysa devam edin isterseniz. Ben olsam böyle bir durumda testi bırakır gün aşırı ilişkiye devam ederdim regle kadar. Sonraki ay regl bitimi hemen başlardım testlere