momofprincess1221 çok sinirim geliyor bu konuda. İlk kızım oldu, 2. Ye gebeyken daha cinsiyeti bile belli değilken kv dedi ki erkek olursa ismi …. olur isterseniz arkasına bir isim koyarsınız dedi . Sanki o öyle emir verdi diye yapıvereceğim. Siz anne babasınızda benim anne babam ne ilk kendi babamın adını koyayım o zaman dedim beni ilgilendirmez baban istiyor dedi bi tane daha doğurda kendin koy dedim. Kendi zamanlarından başkalarını mutlu etmek için isim haklarını babalarına vermişler, zamanında kaybettiği hakkı evlatlarından istiyorlar. Çok ismin yaşasın istiyorsaydın kendi çocuğuna koysaydın. Ayrıca ismide isim değil yani