Kızlar ben daha önce bir düşük yaptım şuan hamileyim 17 haftalık henüz hareket hissetmedim ama sürekli bebeği düşünüyorum ve belim çok ağrıyor doktor olabilceğini söyledi ağrım olduğu için de sürekli kafam da olumsuz düşünceler geziyor benim gibi olan varmııı