Bade2711 şubatta bende boş gebelik sonucu kendiliğimden düşük yaptım ama ne olur ne olmaz diye kürtajda yaptılar o anı hatırlamak istemiyorum. İlk adetim 20 gün sonra çok yoğun olmuştu sonraki adetlerim az ve kısa sürdü hep kontrole de gittim bir sıkıntı görmediler. 3 ay korun sonra düşün dediler ben 4 adet geçirdim 2 aydır deniyorum ama birşey yok aşırı stresli birşey ya çok acı çektim psikolojik olmuyor ya da birşey var 2 temmuz adet günüm yine olmazsa kanlarıma baktıracam.