Seyda16 Kızlar selam bu ay ovulasyon testiyle yumurtlama günlerini değerlendirdim hep ama bat 5-6 gün var hep negatif çıkıyor 🥺🥺erken gebelik testleri 5-6 gün kala çıkarmıyor mu normalde? Ben mi erken yapıyorum ya ? 🥺🥺 moralim çok bozuk
asil15 Seyda16 canım iliski üzerinden 14 gün geçmeden çıkmıyor testte bence regli günü bekle şuan boşuna stres olmayin
Melly2020 Seyda16 hiç stres yapma canım ben yumurtlamadan 9 gün sonra test yaptığımda negatifti 11. Gün pozitife döndü daha zamanı var 🌸
Simef Ben adete 7 gün kala test yaptım silik çıktı sonra 2 gün sonra tekrar yaptım baya pembe çizgi çıktı canim. Bence olsa cikardi diye düşünüyorum. Sen yinede günün geçene kadar bekle. Adet olmadığın sürece ümidini kaybetme 🌸
Seyda16 Simef ben de öyle düşünüyorum ama erken de belki olabilir daha yumurtlama yeni bitti 1 hafta oldu
Pelinytm Seyda16 benim 1 hafta önce kanda bile çıkmadı sonra gecikme yaşadım negatif diye şartlamayın kendinizi gecikme bekleyin bence inşallah vardır 🤍