Mrvehktn Merhaba bir konu hakkında bilgi almak istiyorum daha önce bununla alakalı karşılaşan oldu mu tüp bebek yaptırdım 21 mayıs çok şükür pozitifle sonuçlandı kese de göründü dün kontrole gidildiğinde doktorum kese nüyümüğ bebek görünmedi dedi radyoloji tekrar baktı doktorum 6 hafta dedi cihazı radyoloji 5 hafta dedi 9.2 mm kese kontrol takip dediler haftaya tekrar bebek görünür mü ?
halitefe Mrvehktn 10 gün daha bekle canım kese içinde bebek görünmesi gerekir olmazsa boş gebelik demektir
Anonim3400 Mrvehktn canım endişe etme benim de 6da boş kese gördük 7de bebek gördük kalp atışı dinledik kese küçükse geç de görünebilir
Kbrakay-34 Mrvehktn kontrole gittiğinde görürsün inşallah bende 5 haftalıkken öğrendim kese var boş görünüyordu 1 hafta sonra kontrole gittim gözüktü yüreğini ferah tut 🙏🏻
yesimvera Mrvehktn bende aşılama ile hamile kaldım gittim kese 6 haftalık ama bebek görünmedi. Büyük ihtimalle bebek daha küçük olduğu için görünmüyor dedi. 10 gün sonra gittim beneği gördük korkma stres yapma.
Mavro Kesenin içinde bebişi 7. Hafta da görmüştük. Rabbim gönlüne göre versin inşallah. Biraz daha bekle.
Mrvehktn Mavro aminn inşallah canım doktor öyle yaklaşınca biraz endişelendik eşimle açıkcası haftaya görünür mü
Mrvehktn Larisabebegim @"Larisabebegim doktorum kendi cihazında 6 haftalık gördü bebeği görmemek beni endişelendirdi dedi radyoloji yönlendirdi oda 5 haftalık olduğunu söyledi oda göremedi açıkcası endişelendim 1 hafta nasıl geçer bilmiyorum
Mrvehktn asil15 allahım inşallah lütfen ya anneler hisseder derler içimde de garip bi rahatlık var ama yinede insan korkuyor
mrvsyh Mrvehktn canım benim kesemde o civardaydı kese vardı bebek görünmüyordu doktor çok erken daha dedi üzülme
asil15 Mrvehktn seni çok iyi anlıyorum ama kötü düşünme ve sana tavsiyem kötü şeyler araştırma sabırla bekle lütfen
babymom2026_ Bende de 6. Haftada sadece kese vardı, bebişi 8.haftada gördük. Sakın stres, panik yapma kafanı başka şeylerle meşgul et 🙏🏻 Kontrole gittiğinde de inşallah bebişinizi görür kalp atışını dinlersiniz siz de 🙏🏻
Mrvehktn babymom2026_ ya çok teşekkür ederim gerçekten şuan çok mutlu etti bu bilgilendirme beni inşallah bizde görürüz hayırlısıyla acaba hafta değil bir sonraki hafta mı gitsem kontrole
Mrvehktn asil15 aslında kötü hiç düşünmüyorum canım diyorum ya içim çok rahat huzurlu yani asla kötü bir endişem yok ama insan işte stres ediyor yinede
Mrvehktn Kbrakay-34 beni endişelendiren biri 6 haftalık diyor biri 5 haftalık diyor kimsenin birbirinden haberinin olmaması
Kbrakay-34 Mrvehktn içini ferah tut canım bende 2 günde 2 dr a gitttim biri 5 biri 4 haftalık dedi durdu ilk sinirlerimi gerdiler sonra içimi ferah tuttum az sabret kontrole gittiğinde güzel haberler alırsın hayırlısıyla ❤️🌸
Mrvehktn mrvsyh inşallah canım inşallah rabbim hepimizin gönlünden geçeni ömrüne nasip etsin inşallah tüp bebek olunca 2. Deneme olunca insan ayrı endişeli oluyor