ezoocum jap10 trendyoldan yaptırdım baskı değil nakış işlemeliydi kumaşı da çok güzel isterseniz linkini atarım size de :)
busenaz68 jap10 Benayri ayrı yaptırmak yerine tulum şapka ve örtü yaptırdım foto ve sayfa bırakayım sayfayi inceleyin isterseniz tulum olmayanlar da var ❤️ İNSTAGRAM• BABYBUNNYTR
myangelson jap10 trendyoldan sipariş verdim direk isimli değil bebeqon olması lazım güzeldi beğendim. Nevresim takımı isimli yaptırdım lilabio satıcısından çok beğendim.
adatuna jap10 tinylamb’dan almıştım organik 10lu dümdüz sade set ben isimli böcekli süslü sevmiyorum pek
Zeynoooom jap10 bende Elzeyn.store den yaptırdım parayı da iş bitince verdim sürekli görsel attı bayan ilgiliydi tavsiye ederim piyasaya göre uygundu