prensannesii_ İçmimarım, gri tonları güzel ama eviniz güzel günışığı alıyorsa öneririm. Günışığı almayan evlerde aşırı soğuk durabilir, bu da evde nötr enerji yaratır. Önerim grej (gri bej arası) tonlar olabilir.
Ancak yine de gri diyorsanız andezitin dediğiniz tonlar popüler güzel renkler. İki renk arasındaysanız da birkaç duvarda ya da bir odada diğer tonu denersiniz. Koridorda bir tık daha koyu her zaman daha hoş durur bence