40+1 oldum Cuma günü doktor alttan muayene yapmadı ama ultrasonla baktığında açılmam olmadığını yazmış. Dün hafif regl olacakmışım gibi ağrılarım oldu. Ne yapacağımı bilmiyorum ve endişeleniyorum. Açılması olmayıp doğum sırasında suniyle vs açılan oldu mu