Ehjfjsjs plesentanin önde olması cidden problem hissetmekte çok zorlanıyorum insanlar yazmış tekmelerden uyuyamıyorum diye ben de bugün hissetmedim anlayamadım gibi tepkiler veriyorum gün içinde 25 haftalık olduk bir hissediyorum bir hissetmiyorum yüzünü de doğru düzgün göstermiyor sonra da amaaan sağlıklı olsun sağlıkla gelsin diyorum hissetmeyince endişe de yaratmasam her şey daha güzel olacak