Gzgn Kızlar merhaba, ben 30 haftalık hamileyim. Şehir dışından geleceğim ailemin yanında doğum yapacağım. Aslında Karaisalı ilçe devlet hastanesinde doğum yapanlar ya da fikri olanlardan yorum bekliyorum.
Kkardelenn1 Gzgn Adana da yapacaksanız şehir hastanesine gidin veya yüreğir devlete Karaisalı çok donanımsız doğumda yaptırdıklarını hiç duymadım genelde merkeze sevk veriyorlar
Gzgn Adanada önerdiğiniz bir hastane var mı peki? Özel ya da devlet hastanesindeki doktorları bilmiyorum
Mihribanmuharrem Gzgn Ewet bende gidiyorum altın koza ersin bey kadın doğum harika ilgileniyor güler yüzlü çok iyi bi doktorumuz var
_damlaa Kadin doğum var evet çokta iyi bir doktor ben arada kontrollere oraya gidiyorum ben şehir hastanesi takipliyim ikiz olduğu için özele gitmek istemedim acikcasi dogumu da şehir hastanesinde yapmak istiyorum
Mihribanmuharrem _damlaa şehir hastanesi eskisi gibi değil diyorlar suriyeli çok olduğu için ilgilenmiyoşar diye duymuştum canm
Gzgn Mihribanmuharrem ersin hocayı bende duydum düşünüyorum açıkçası. Güzelyalı hastanesi ile ilgili fikriniz var mı
Mihribanmuharrem Gzgn güzel yalı hastanesinin doğumuyla ilgili pek bilgim yok açıkçası dedğim gibi altınkoza ersin bey çok övdüler yengem arkadaşlarım hep ersin beyde olunca bende gidiyorum memnunumda ☺️🥰