Sinemdenizci Canım hastane küçük şirin odaları çok güzel tekli ikili vs odaları var odalarda yanılmıyorsam banyo WC falan da var
Ben oraya gittim baktım ama doktorumdan hiç memnun kalmadım
Orda iki tanıdığım doğum yaptı Tahir tosyalida doğum yaptılar biri sezeryan diğerinde normal doğum yaptı
Bende reyhan diye bı doktora gittim ultrasona girdim sırf eşimle bebişimi gorelim diye
Gitmeseydim keşke ama ultrason kalitesiz küçücük odası var insanın ruhu daraliyor birde hiç beni konusturmadi doktor hep kendi konuştu istediğim ilgiyi göremedim
Emseyin kalitesini bulamadım orda
Ayrıca bana bebeğin makat pozisyonunda felan dedi seni 37 yada 38 haftamda bebeğin gelmezse sezeryena alırım eğer 40 haftada kadar beklersen bebeğin kordonu ya boğazına dolanır yada rahminden aşağı sarkar dedi
Ben yine bu doktora inanmadım çünkü biliyorum bebeğim doğum pozizyonunda neyse kendi devletteki doktoruma gittim bebek 36 haftamda kanala girmişti yani
Halbuki benim bebeğim 35 haftamda pas geliş yani doğum pozizyonundaydi sırf para için beni korkuttu
Bende devlette doğum yaptım 🤗 çok şükür sağlıklı bir bebeğim oldu
Çok şükür devlette sorun yaşamadım