Yayalin Normalde hep yatmam gerekiyor kanama alanı olduğu için ama bu aralar çok ayakta kaldım galiba akşamdan beri gecmeyen sızlayan sol tarafta ağrım var sizce neden olabilir pazartesi randevum var ama yarın acile gitsemmi acaba 19+6