Ay26ay_ ben ağustosta denemeye başlamıştım yanlış hatırlamıyorsam ekim ya da kasım olması lazım 3 gün önceye çekmeye başladı. 24üydü 21 oldu, 21di 18 oldu, 18di 15 oldu ve sonra 9 gün bi gecikme yaşadım hiç de gecikme yaşamam yani maksimum 2-3 gündür oda mevsim geçişidir. Hatta testler falan hep negatif çıkınca allah korusun kist falan olduysa diye doktora gittim tertemiz hiç bi sorun yok dendi o akşam regl oldum doktora gitmemi bekliyomuş gibi 😂 ertesi ay gebeliğimi öğrendim. Sizin gibi ben de araştırmıştım bunu bilimselliği var mıdır bilinmez ama eskiler rahim bebeğe hazırlanıyo derlermiş bilemiyorum artık denk mi geldi yoksa bunu yaşayanlardan mıyım ama ben inanıyorum 🥲 allah en kısa zamanda gönlünüze göre güzel haberler duyursun ❤️