Merveliss-25 ben anksiyete bozukluğu olan çok kontrolcü ve güvensiz bir insanım herşey benim kontrolümde olsun isterim olmayınca kendimi güvende hissetmem
Kendime sürekli Allah’ın dediği olur sen Allah’a emanetsin başına birşey gelecekse zaten yazılmış elinden hiç bir şey gelmez teslim ol diyorum telkin ediyorum sürekli böyle bir de nefes egzersizi yapıyorum ama kafada bitiyor teslimiyetçi olmak iyi geliyor