İlla yaşanıyor mu bu illet atak 😂 bizim bebişin 1 haftası kaldı 4.ayına panikle bekliyoruz geceleri uykuya direnmesi çok fena bir şey şimdiden bizi dikiyor ayağa 1-2 saat rahat uyumuyor. Sabah fix 5-6 da güne başlıyoruz bazen memede uyuyor bazen hâlâ dakikalar boyu gaz çıkarmaya çalışıyor falan