Yeni doğum yapan var mı orada nasıl karşılandınız memnun kaldınız mı ?normal doğum olucak allah izin verirse 2.gebeliğim 2018 de yaptım ilk doğumu ama çok şeyler yaşadım küvez vs yoktu doğumuma nerden baksan 10-15 kişi izlemeye girmişti ben iyice kasılmıştım gibi gibi durumlar yine yaşamaktan endişe duyuyorum 🥴