Annesininminigi Kızlar 10+5 hamileyim düşük riskim var bugun sabah kahverengi akıntım oldu kanama yok hiç ama sebebi nedir acaba doktora gitmelimiyim ?
Zezell Annesininminigi Dusuk riskin olduğunu kim söyledi canım...leken geldi diye mi oyle söyledi...12. Haftaya kadar normal karsiliyor doktorlar..ama neden gitmeyesin icini rahatlat
Annesininminigi Zezell yok ultrosonda kasılma alanlari görmüştü doktorum progestan ve iğne kullaniyorum