seydabal_60 Kızlar 1 ay önce sezeryan oldum fakat bu bel ağrısı kaldı bende spinal oldum eğilirken felan bel ağrısı yaşıyorum sizin ne zaman geçti ağrınız??
Oznurcivan seydabal_60 Üzmek istemem ama 15 sene önce sezeryan olan teyzem benim geçmedi bel ağrım sezeryandan sonra kaldı diyo 😥 benim de sezeryan olalı 4 sene oldu hala ağrıyor 1 saat ayakta kalınca hemen belli ediyo kendini
Nesli006 seydabal_60 çok uzun sürebiliyor. Benim iki sene sürdü tabi ilk baslrdaki kadr fazla olmasada. Fizyoterapiste gidip kuru igneleme ve hacamat ile gecrdim. Yani manuel terapi ile geçti
3_bebelianne seydabal_60 spinalle başka ameliyat oldum bende asla bel ağrısı olmadı kişinin bünyesine göre bence
Embu seydabal_60 sizin modeliniz bozmak istemem ama 3 buçuk sene oldu ve geçmedi şuan hamileyim ondan da olabilir ama hamile kalmadan öncede bel ağrısından kalkamadıgım zamanlar oluyordu 🤷♀️ bildiğim bir rahatsızlığım yok