ağrı mı desen sancı mı kasık ağrısı gibi mi nasıl tarif etsem bilmiyorum ama bir ağrı oluyor ufak ufak. Otururkende oldu üç beş kere bu ağrı. Acaba doğumla ilgili bişey olur mu? Ani doğum falan çok korkuyorum. Yoksa gün yaklaştığı için normal mi böyle ağrılar falan doğumun başlaması ile alakası var mıdır yok mudur ilk gebelik bişey de anlamıyorum yardım edin