Ya hamile olduğumu öğrendikten snra duyama hep erkek bebek giriyordu işte erkek bebek dogurdugumu görüyordum bı gün gene erkek bebek dogurdugumu gördüm bu sefer adinida koyuyoruz Yusuf koyuyorduk isim konusunda çok kararsızım sizce rüyam ne dmk istiyor aceba Yusuf ismini koymalı miyim şuan hiç işim düşünmedim ve oğlum olcak inşallah eşim sürekli babasının ismini koyacağını söylüyor bende koymam dedim koymakta istemiyorum açıkcasi 2 çocuğumda eşim koydu sürekli ailesinin lafıyla bu sefer koydurtmayacam dedim eğer babanın ismini koyarsan çocuklarımı toplarim annemin evine giderim çocuklarında gostermem dedim o kdr sancı çekiyorum gece gündüz ben bakiyorum dedm bu isim hakkıda benim olsun yani dedim