Oğlum 5.5 aylıkken emzik tuttu hayat varmış dedim tuvalete gidince bile ağlıyordu her gece sabah ne yapcam diye stresle uyuyordum.Hiçbir zaman emzik karşıtı olmadım vermek istedim hep ve hayatım kurtuld.İlk çocuktan fazlasını yapana deli gözüyle bakan ben emzikli on bebek bakarım diyorum gerçekten emziksiz bir bebek emzikli on bebeğe eşit Allah tutmayanların yardımcısı olsun…