Haticemrahalp Msalbyrk Amerikalı bilim adamları diyor ki : Hurmayı tek sayılar(1-3-5) üzerinden yerseniz şekeri karbonhidrata çeviriyor ve vücuda enerji veriyor. Eğer çift olarak yerseniz(2-4-6) şeker potasyuma dönüşüyor ve böbrekleri olumsuz etkiliyor.
Annesininmucizesi Msalbyrk tek sayı halinde ye canım aynı zaman da da sünnet 1 3 5 7 9 sana kalmış bn 35 haftalıkken başladım yemeye günde 3 tane yiyorum 🤭 şuan 36 olcaz inş.
Gamze43 Msalbyrk canim merak ettim hurma ne ise yarıyor hamileyken ben 7 haftalık hamileyim faydalıysa aldıracam esime❤️☺️
Annesininmucizesi Haticemrahalp canım bunu amerikalılar değilde peygamber efendimiz söylüyo olmasın sünnet diye buyuruş aynı zaman da tek sayı halinde yemeyi tavsiye ediyo 😘
Meddythemama Kelebegimmm Kaçıncı haftadasın ben gün içinde saymıyorum ama her yemeye ya bir ya da üç tane yiyorum.
Kelebegimmm Meddythemama utanmasam bir kutuyu deviririm🤣yalnız olduğumda baya tıkıyorum biri oluncautanıyorum🤣çok seviyorum hurmayı😌öyle 3-5 tane kurtarmaz beni
Figennn Msalbyrk Kac haftaliksin canim sen benim haftalardaydin hatirladigim kdr. Ben 36 da basladim bu gece 39 oluyoruZ. Ve ben ard arda yiyiyorum oyle duydumdu ama tam da emin degilim yalan atmis olmayayim ama ben bi oturusta yiyiyorum 5 tane😂
Msalbyrk Figennn evet yakınız 38 im bende hatrladm seni😁 bi oturuş da mi 5 tane🤭 ya ben normalde hic sevmem hurma birden yiyemem😐
Figennn Msalbyrk Evt cnm bi oturusta😂 sen gun icine bolupte ye o zmn zorlama kendini birden. Agrin sancin var mi, bzde daha hic belirti yok🤷🏻♀️
Meddythemama Kelebegimmm bende fındıkla birlikte baylıyorum ya. Bide bunun fındıklı bi kurbiyesi var yiyemeyenler bi baksın. Tadı güzel oluyor
Figennn Msalbyrk Aynen bizde oyle canim yalanci sanci bile olmadi😑 bel agrim var bir kac gundur o kdr. Subat bebeleri gelmiyo Marta kalicaz😂