Selam kızlar 10 haftalık gebeyim ve günde 4 5 defa kusuyorum zofer, prilam kullanmama rağmen çoğu zaman fayda etmiyor bugün doktora gittiğimde kesinlikle yatış yapmam gerektiğini söyledi ancak ben yatışı hiçbir şekilde istemiyorum aranızda benim gibi olan var mı veya bu kadar kusma normal mi sizce fikirlerinizi yazarsanız çok sevinirim