Kızlar iyi geceler 38+2 haftalığım akşamdan beri karnımda sertleşme var ağrım falan yok sancım yok bu sertleşme de sancı yerine geçiyor mu evim acile çok uzak gitmem gerekiyor mu bilemiyorum kestiremiyorum tam duş aldım biraz rahatlarım çok sık girmiyor ama iki üç saattir aynı bebeğim de hareketli bi hareket azalması falan da yok ama tam bilmiyorum ilk hamileliğim