Merhaba kızlar, 20 haftalık gebeyim ve tetanoz aşısı olup olmamakta ciddi kafa karısıklığı yaşıyorum. İnternette bazı doktorlar bu aşının yan etkileri ve bebeğe zararı olabileceğini söylüyor. Yaptırmalı mıyım yaptırmamalı mıyım bir türlü karar veremiyorum 😔Sizin doktorlarınız öneriyor mu, siz oldunuz mu bu aşıyı? Aranızda olmayacak olan var mı?