MrvCgn ben üç günde bir kullanıyorum. Bugün kullandıysam o fitil içimden akıp gdene kadar kaşıntım oluyor. Sonra rahatlıyorum, diğer fitili attıktan sonra yine aynısını yaşıyorum. İçerdeki enfeksiyon ve mantar temizlendiği için kaşıntı yanma yapıyodur sanırım. Fitili günlük atıyosanız 6 gün sonunda geçer sanırım