Abime dedemin adını vermişler dedem çok genç yaşta ölmüş çok zor bir hayatı olmuş. Abimde maalesef dedemle aynı yaşta vefat etti (33) ve çok zor çok sıkıntılı şeyler yaşadı sağlığında.
Ben ölen insanların isimlerini koymayı korkunç buluyorum ya tamamen sıfırdan tertrmiz bir can hatta mümkünse sülalede bile olmayan bir isim olsun hiçkimseyi hiçbişeyi hatırlatmasın bence