Anneyimmmben Kızlar 39+2 olduk nerde bu kız ne zaman gelecek 😁 bu ikinci doğumum olacak gelmeye hiç niyeti yok
Erurtane Anneyimmmben aşkım bana da öyle dediler 40 +5 8 saat suni sancı aldım bana mısın demedi çıkınca da hemen ağladı 😂😂 iyiymiş keyfi hanım kızımızın 😂😂😂🦋
Berivnn01 Anneyimmmben inşallah kısmet nasıl gelmek istiyorlarsa öyle geliyorlar 2. Ye hamileyim oda sezeryan olacak mecbur
3_bebelianne Anneyimmmben kızı erkeği yok onlarda hurafe benimde kız 39hafta sonrasında doğdu oğlum 38haftaya yakın🤣😅
AdaEcem Anneyimmmben 3. Gebeliğim. 35+2 olduk. Yarın kontrolüm var. 20-25 temmuz tahmini doğum tarihi demişti doktorum. Bakalım canı ne zaman isterse