Busracmnn korkma stres yapma benım 12 haftalıkken söylediler eş asagıda diye zamanla yukarı cıkabilir cıkmazsa da bebege bi zararı yok allaha şükür bende çok arastırdım eş asagıda olması normal doğuma en büyük engel çünkü doğum kanalını kapatıyor buda az da olsa etken dogum a ihtimal ama zamanla kendı olması gerektıgı yere cıkıyor benım dogum kanalından ayrılmıs kenara cıkmıs ama tam yerınde hala değil 3 çeşiti var 1 tam dogum kanalını kapatan 2 kenarında duran 3 yukarıda normal olanı 3 ama dert etme allahın iziniyle hiç bişey olmaz ayrıca bu eş e doktorlar hiç bişey yapamıyor bizde ilaç gıda falan kendı kendıne olabilecek bi durum bu eş yanı (plesanta) anne bebek arasındakı oksıjen besin alısverısını saglayan organ