Begum_06 Merhaba bende yeni tayin nedeni ile geldim Ağrıya. Ve sizin gibi çok paniktim. Araştırdım uzunca ili. Ağrı merkezde bir tane özel hastane var. Lena Hastanesi. Onun haricinde 2 tane özel klinik var. Ben şuanda doğum için ve takip için Lena hastanesine gidiyorum bir sorun yaşamadım şuanda. Umarım yardımcı olabilmişimdir.