a-koroglu kızlar temudan alışveriş yapan var mı vergi nasıl ödeniyor alırken mi teslim edilirken mi aslında boykot için hiç almayı denemedim ama çok güzel kıyafetler var türkiye’de neden bunlar üretilmiyor 🤷♀️🤷♀️
anneoluyorumm13 a-koroglu ben çok alışveriş yapıyorum temudan kendime aldığım her kıyafeti iade etmek zorunda kaldım çünkü hep naylon gibi geldiler ancak oyuncaklar çok kaliteli geldi çocuğa baya oyuncak aldım onlardan memnunum
Innerglow a-koroglu ödeme yaparken vergiyi de ödüyorsun 5 kere alışveriş yaptım hep güzel geldi çok kaliteliydi kışlık mont ayakkabı yazlık ayakkabı mayo falan çocuk için bir sürü şey herşey iyiydi
Balbebek012 a-koroglu alırken vergiyi de ödüyorsun ben kendime aldım kıyafet çok ürün sipariş verdim ama çok dandiklerdi toka oyuncak iç giyim vs de aldım ama beğenmedim yaa parana yazık olur
Elaozkan anneoluyorumm13 iade ettiğinizde ürünü geri istiyorlar mı direkt ücret iadesi alıyor musunuz
anneoluyorumm13 Elaozkan ürün küçük dandik birşeyse kargoya vermeyin diyorlar pahalı ürünleri geri iade istiyorlar