Ahsenmira Kızlar kedim var ve 3,5 senedir bizimle doğal olarak bana aşırı düşkün kıskançlık yapabilir bu yüzden takviye kullandınız mı? nasıl alıştırdınız tavsiyelerinize açığım 🙏🏼
Naazli Ahsenmira ilk gebeliğimde sahiplenmiştik kedimizi. Bize aşırı düşkündü. Geceler yatağımızın ucunda yatardı. Kızım doğduktan sonra bi süre kıskandı. Ona zarar vermedi ama asla yaklaşmadı. Bebek hangi odadaysa o odaya girmedi. Hiç üstelemedik bebeği saklamadık. Zamanla alışmıştı. Dibinden ayrılmıyordu. Kızım yastık gibi karnına yatardı beşiğinde beraber uyurlardı. Malesef kızım 1.5 yaşındayken alerjisi çıktı vermek zorunda kaldık. Eğer kıskanırsa zaman verin. Eminim ki alışacaktır. Sonra bi bakıyorsun birbirinin oyun arkadaşı oluyorlar 🥹🥹
Catperson Ahsenmira benim de kedim var anlattığınız gibi sürekli benimle beraber 🥰 çok merak ediyorum bebeği nasıl karşılayacağını 🫠 Veteriner farkındadır karnınızdaki bebeğin ama görmezden geliyordur dedi 😂
Ahsenmira Catperson evet bence öyle 😅 normalde karnımda yatardı sürekli şimdi yatamayacağının farkında 🥲
Catperson Ahsenmira hiç umursamıyor bazen karnıma basıp üstümden geçiyor sinek kovalarken🫠 Eskiden bu kadar düşkün değildi bana ama, sevdirmezdi asla. Şimdi de kendi canı istedikçe zorla sevdiriyor hanımefendi ve her adımımda peşimde. Yakın korumam oldu iyice 😂