Esramerym ben de ilk haftalarımda bunu çok yaşadım benim mideden ziyade bağırsağımdaydı ama genel karnım şişiyordu 9. Haftada geçmeye başladı şükür şimdi 14e giricem bazı günler oluyor ama her insandaki gibi diyebilirim içinizi ferah tutun sağlıkla alın kucağınıza inşallah ☺️