Zehranr29 Zehra hanım korktum gerçekten çünkü doktorun yaklaşımı annenin doktora olan hisleri çok önemlidir benim için. sizi etkileyen geren bişey olmuş belliki, sizin için çok üzüldüm. Daha 19.3 haftalık gebeyim başka doktorlarda bakıcam bu durumda ama şuan şehrime en yakın ve eşiminde konuşup, gösterdiğimde tek onay verdiği doktor buydu benim anlamadığım size Ssvd için tamam diyip sonra yapamam destek olmam gibi şeyler mi söyledi kaba mı davrandı soğuk muydu? ben çok hassas biriyim gerilim hemen konuşamam böyle bir doktor ile karşılaşırsam benim doktorumun sakin sıcak pozitif bir doktor olması gerekiyor zaten bir sürü masrafımız oluyor kendimi mutlu bebeğime odaklı hissetmem gerek 🥺