Sunam02 ben yarın sabah üniversite hastanesine gideceğim umarım müdehale ederler. Doktorum 17. Haftada rapor vermişti müdehale yapılabilir diye umarım onu kabul edip bir şeyler yaparlar yoksa bitik haldeyim ne uyku ne yemek var ve Bebeğim de etkileniyor bu durumdan