@Merveue çift isim olmak mı zorunda? Selma Buğlem hiç uyumlu değil. Ve İnanın çok zor çift isme sahibim bölünüyorsunuz yani hiç gerek yok, tabi siz bilirsiniz. Buğlem ismi söylemesi zor ve kulağa bence hoş gelmiyor. İtici bir isim. Çok daha güzel kız isimleri var. Selma da eski ve ağır sanki.
Fakat siz beğeniyor ve seviyorsanız kimseyi de duymayın.:) Kızım olaydı ASEL koyacaktım. Sare, İnci, Defne, Ela, Zeynep, Elif isimlerinide çok beğeniyorum ayrıca fikir olsun.