Kızlar 30+2 haftalık gebeyim. Çok şükür başlarda da mide bulantısı yaşamadım pek. Ama bugün sabah mide bulantısıyla uyandım, kahvaltımı tam yapamadım bir iki domates salatalık yedim onları çıkardım. Birkaç saat sonra biraz karpuz yedim zorlayarak onu da çıkardım daha sonra. Böyle bir şey yaşayan var mı. Başka hiçbir şey yiyip içmedim hala çok midem bulanıyor. Şimdi biraz kraker atıştırıyorum ama midem çok fena ☹️